Recenze: Šárka Hieková - Možná už zítra

12.09.2023

Od Šárky Hiekové už jsem četla historický román, román pro dívky a nějaké povídky. Všechno to byla bravurní díla, u kterých jsem se skvěle bavila a jejichž postavy jsem si zamilovala. Na román z nakladatelství Moba – Možná už zítra, jsem se nesmírně těšila. Dokázala autorka naplnit má očekávání i v románu pro ženy?

O čem je kniha Možná už zítra

Kamila má téměř ideální vztah. Dělá pro svého přítele první poslední – prvotřídní servis. Jenže on si toho neváží. Místo toho jí zahýbá, a nakonec místo plánovaných zásnub a svatby přijde rozchod. Do toho Kamila přijde o práci a v zoufalé chvíli se vsadí s kamarádkou Radkou, že do roka se zasnoubí s milionářem, nebo si ostříhá do hola své nádherné dlouhé vlasy. To, čeho si na sobě cení nejvíce.

Kamila se vrací s pár taškami zpět k rodičům a začíná nový život. Hledá novou práci a objevuje spoustu nového. Kamarády, muže, pomáhá v útulku, ale stále nenachází to, po čem touží – nový smysl života a skutečnou lásku.

Šárka Hieková alias Sarah Parsley je úžasná autorka, jejíž knihy se vyznačují silnými hrdinkami, které sice zpočátku vypadají jako chudinky, které jdou z problémů do problémů, ale ve finále se promění v sebevědomé ženy, které si dokážou určovat svůj osud samy. Ani Kamila není jiná. Bavilo mě sledovat její proměnu, nové začátky, ale i to, jak se plácala mezi několika muži a nevěděla, který je ten pravý.

Autorka dokáže vymyslet životní situace, některé humorné, jiné hořké i smutné. Některé čerpá ze života, ale i ty, které jsou vymyšlené, stojí rozhodně za to. S jejími hrdinkami se rozhodne nebudete nudit, ať už je to Kamila, nebo její kamarádka Radka.

Příběh v knížce Možná už zítra je jako na houpačce. Vždy, když už to vypadá, že se hrdince začíná dařit, dojde k nějaké změně. Já jsem se doslova královsky bavila a těšila se na každou další stránku. A i když jsem chtěla vědět, jak to nakonec dopadne a zda Kamila přijde o své vlasy, bylo mi líto, když jsem knížku dočetla. Postavy mi velmi rychle přirostly k srdci, a to jak ty sympatické, tak i ty, kterým bych nejraději nafackovala a okamžitě po dočtení mi začaly chybět.

Knížku Možná už zítra doporučuji všem, kdo chtějí číst svižné a hodně zábavné romány pro ženy, v nich se dokážou hrdinky poprat se svým osudem a dát svým trýznitelům za vyučenou.

Hodnocení: 95 %

Za knihu Možná už zítra děkuji autorce a doufám, že se brzy osobně setkáme, abych mohla do knížky dostat i osobní věnování.